12. 8. 2014

random thoughts

Tak když jdu na koncert, tak prostě počítám s tím, že tam budou veselí lidé, už z tebe fakt kouká ten fízl nebo opravdu stárneš / by jeden nevěřil co dokáže jedna jediná pitomá knížka v kapse, děsivý, pokaždý když začnu něco psát, tak jako kdyby to už ani nebylo moje, kam se poděla Marietje? haló? jsi tady? nebo tě Mistr sežral? / svou budoucnost vidím zavřenou s etymologickým slovníkem v kumbálu za naší potenciální kuchyní / vybíráš místo v kině jak Sheldon Cooper, chce se mi z toho spát / bolí mě rameno, asi se dneska nevyspím / v sobotu na chatu, to bude zase jídla a doufám že i nějaký pití, ale asi jo, když jedou naši dva alkoholici, chlapi, vy mi jednou zachráníte játra, když už žiju s abstinentem / proboha proč by nějaký dítě říkalo mámě mamísku, brrrrr / Kutná Horo, podzime, jste daleko! / od tý doby, co jsem potkala Mistra, mi to kuřivo samotný prostě nechutná, tak jsem to rozdala / přestaň si konečně broukat tu Elišku, už to děláš skoro rok v kuse / zase jsem po dlouhý době prozkoumávala divnověci Divnýho Ala, umřela jsem smíchy / mám červenej jenom jeden nehet, protože to je punk / umřu.