26. 8. 2014

random thoughts #6

Úterý mi najednou přijde stejný jako pondělí / vlastně všechny dny mi teď přijdou posraně stejný, jen o víkendu nemusim do práce / dlouhý prázdniny, jako jo, dobrý, ale má cenu se do něčeho pouštět, když budu mít za chvíli po srandě? / od tří do pěti jsem poslouchala déšť, v pět jsem se přesunula k počítači, odepsala na pár zoufalých keců na emotional baggage (vesměs starosti o ničem) a pak jsem šla o postel dál, good night, miss Insomnia / chtěla jsem napsat nějakou velmi úžasnou poemu o ničem, ale místo toho tady jen sedím, totálně bez života a ani nevím, jestli se mi chce dopsat tenhle žvást / slova co drží nad vodou číst pořád dokola / a jeden den, díky kterýmu se taky nepotopim, jeden pitomej prázdninovej den, kterej je ještě strašně daleko / proč se vlastně říká head over heels, proč ne heels over head? ale to já jen tak, cvrnklo mě to do uší / přežrat se cuketovým koláčem se mi jeví jako adekvátní řešení, až mě vyhodí ze školy, tak ho budu pašovat na Ukrajinu, protože mami máš ho strašně dobrej / chce to čaj / a cigáro / volná klávesnice a starej popík až navěky.