15. 8. 2014

random thoughts #3

Celej den se snažim ze sebe udělat člověka, jsem prostě naprosto nepoužitelná a nepříjemná a hnusná a nechce se mi nic dělat / Animals, Wish You Were Here a taky pro změnu Abbey Road / co tady děláš? / jo aha on je lážo plážo pátek, promiň / no to je sice moc hezký, ale musim do práce / zmoknout na posledních pěti metrech před vchodem: splněno / nakupovat v pátek odpoledne, to radši umřít / yaaaay, už jsi tady, no to je dobře! / tak jedem / děláš si prdel, ty chceš taky běhat schody v Bohemce? / a tak mě to nesere, mám trénink, viď / krásný mraky / můžu tě už taky jednou pozvat na něco já? / ugh, promiň, tomu dortu ani tomu „baristovi“ nešlo odolat / dobrý vědět, že si už nepletu větší, menší a rovná se / na žádný teorie se mě neptej, od logickýho mudrování jsi tady ty / na mě káplo / jedem! naviguju! zabijem se! / dobrý, do kina jsme dojely / to som zvědavá na tu tvou romantyku / tys mi neřekla že to je od Woodyho! / až na ten sladkej konec to bylo krásný, ty dialogy, ó bože, ty dialogy! / zima jak sviňa / jedu domů / ne, dneska nebudu kníkat až do rána, protože zejtra jedu zase někam do pryč / a stejně myslim na Mistra.