13. 8. 2014

random thoughts #2

Hele, jedeš s náma / jo, ale předtím mám ještě nějakej nevyřízenej byznys, ze kterýho mi je dneska fakt do breku, celý dopoledne poslouchám Viktora Coje a je mi blbě / ne, nechci tam odvézt, musim jít pěšky, musim si zakouřit / tak jo, kapitola uzavřena relativně bez bolesti / skáču do auta / jedeme na Vlčtejn, počasí na hovno, ale je mi dobře, nemusim bejt doma / zvláštní, jak každej řidič mává na chodce úplně jinak, některý jako kdyby chtěl poplácat po zadku, jiný zase jako kdyby odháněl mouchy a támhleten zas skoro hajluje, no koukej na něj tyvole / lidi co jezdí autem jsou prostě funny / ty máš s sebou knížku? uka! / tyvole, ten je dobře nasranej na celej svět / máš deštník? mám, ale co osobní prostor?! / cestou zpátky posloucháme Lou Reeda, vzpomínám na promítačku na Jižáku a je mi všelijak, jenom ne veselo / usměj se, cvak, blesk! / nefoť mě, já přemejšlim! / jdem se najíst, ne? copa by sis dala? já nevim, třeba suchej rohlík... tak jo, dáme si ho mokrej / hurá domů a pak do roboty, och ne / na náměstí Republiky je stále ten děsně pěknej trafikant, pane, nechcete na chvíli zavřít krám? / těšim se na pátek.

„Men of good fortune often cause empires to fall
While men of poor beginnings often can't do anything at all
The rich son waits for his father to die
The poor just drink and cry
And me 
I just don't care at all“
„Смерть стоит того, чтобы жить 
А любовь стоит того, чтобы ждать...“