27. 8. 2014

psáno pro Mistra IV.

jdi do háje!
bum prásk ticho ulice

je chladno
ruský film milé děti
popotáhnu si svůj kabát
to prapodivný PVC
sešitý červenou nití
to aby díry byly vidět

drží ho pohromadě síla vůle a můj vztek

sahám do kapsy pro světlušku
je to dobrý – už je klid

a zasteskne se mi po konverzaci milý
a po očích co se mi k tobě nehodily

zavírám se na osm knoflíků
a pak si vzpomenu na ráno
jak jsem se zaposlouchala
a zasnila tak moc
až jsem přeslechla kroky

„mám šest strun na kytaře
mám květinu na jaře
a knížku mám tu co čtu rád
a gramofon co přestal hrát
když přišel k nám
dlouhý čas neodeslaných dopisů“

zase sedím tam co stál sovětskej porybnej
je to tam takový pustý
řeka přede mnou
banka za mnou
zhasínám světlušku
a domů

já vim
nejsi žádnej romantik
ale…
přijdu domů a ty píšeš!
c'est fantastique!