8. 8. 2014

psáno pro Mistra III.

normálně si ve vlaku ráda pokecám
ale dneska chci mlčet
a smát se
(a nebalit průvodčího)
smát se tomu jací jsme tragédi
smát se Tvým cigaretám
které jsem viděla naposled někdy před patnácti lety doma na stole
možná si zdřímnu a nechám si zdát...
o Sudetech?
o Kutné Hoře?
o Štenglovi?
anebo o tý svatbě?
(nikdy nevím jestli svatba nebo svadba
zasraná slovenčina –
ale ľúbim ju)
moucha mě identifikovala
jako mršinu vhodnou k posezení
a já mám pocit
že nad Vaše básně není...

///////

vážení trpějící
omlouváme se za zpoždění tepu

///////

Halas vedle Vás v batohu haleká
sladká bude má autorská odveta
sladká jak jablko z klína od Sei–
ale hovno, od Tebe!

//////

pustim si Lou Reeda
a možná někdy ahoj ve snu
Ty jako K.
já jako Tvá Frída
už dost
už ani nehlesnu!

//////

P. S. Miluju te–тихо, молчание!–
miluju Hraběte.